Музика – це завжди зустріч з прекрасним, чудовий засіб навчання і відпочинку. Якщо музичний захів у дошкільному закладі проходить жваво, цікаво та радісно, то в серці кожної дитини інтерес до музики залишається назавжди. Педагоги, ознайомлюючи дошкільників з доступними їм класичними та сучасними творами, розвивають музичний смак, вміння розуміти музику, розширюють загальний кругозір, підвищують культурний рівень дітей. Але дуже важливо, коли діти мають змогу почути живу музику у виконанні професійних музикантів, познайомитися з різними музичними інструментами, послухати знайомі пісні у виконанні професійних співаків!
У центрі сучасних технологій навчання і виховання знаходиться особистісно-зорієнтована модель, основною метою якої є індивідуальний розвиток кожного вихованця освітнього закладу. З огляду на це, особливого звучання набуває спадщина Василя Олександровича Сухомлинського - вченого, філософа, неперевершеного педагога, який опікувався долею дітей. Наш всесвітньо відомий сучасник особливого значення надавав всебічному розвитку дітей, а саме - вихованню в них моральних цінностей, духовному відродженню. Гуманістична педагогіка В.О.Сухомлинського має стати животворним джерелом розвитку теорії та практики національного виховання. Педагогічну спадщину В.О.Сухомлинського пронизує ідея цілісного формування особистості. Всі аспекти виховання - моральний, розумовий, трудовий, естетичний, фізичний, - за його переконанням, становлять нерозривну єдність духовного стану дитини. Упущення хоча б однієї з цих сфер негативно позначається на вирішенні комплексного завдання. «Духовне життя дитини повноцінне лише тоді, коли вона живе у світі гри, музики, фантазії, творчості. Без цього вона засушена квітка», - стверджував Василь Сухомлинський. Він наголошував, що ми повинні навчати малят аналізувати, що в житті, крім радощів є й горе, хвороба, самотність і не варто відгороджувати дітей від людських проблем і страждань. Виховувати - це насамперед знати дитину, а щоб знати - треба постійно бачити, вивчати її.
В.Сухомлинський — педагог-реаліст, котрий розумів і розкривав усю складність праці вихователя, яка потребує повної самовіддачі, аж до самозречення, що посильно лише людям талановитим, наполегливим і вольовим. Вихователь - людина, якій, окрім педагогічного таланту, великою мірою притаманне вміння любити дітей, шанувати їх і робити все для того, аби виховати кожного з них справжньою людиною.
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com