Дитина у світі культури


Музична година в ЗДО

        Музика – це завжди зустріч з прекрасним, чудовий засіб навчання і відпочинку. Якщо музичний захів у дошкільному закладі проходить жваво, цікаво та радісно, то в серці кожної дитини інтерес до музики залишається назавжди.  Педагоги, ознайомлюючи дошкільників з доступними їм класичними та сучасними творами, розвивають музичний смак, вміння розуміти музику, розширюють загальний кругозір, підвищують культурний рівень дітей. Але дуже важливо, коли діти мають змогу почути живу музику у виконанні професійних музикантів, познайомитися з різними музичними інструментами, послухати знайомі пісні у виконанні професійних співаків!


     У центрі сучасних технологій навчання і виховання знаходиться особистісно-зорієнтована модель, основною метою якої є індивідуальний розвиток кожного вихованця освітнього закладу. З огляду на це, особливого звучання набуває спадщина Василя Олександровича Сухомлинського - вченого, філософа, неперевершеного педагога, який опікувався долею дітей. Наш всесвітньо відомий сучасник особливого значення надавав всебічному розвитку дітей, а саме - вихованню в них моральних цінностей, духовному відродженню. Гуманістична педагогіка В.О.Сухомлинського має стати животворним джерелом розвитку теорії та практики національного виховання.     Педагогічну спадщину В.О.Сухомлинського пронизує ідея цілісного формування особистості. Всі аспекти виховання - моральний, розумовий, трудовий, естетичний, фізичний, - за його переконанням, становлять нерозривну єдність духовного стану дитини. Упущення хоча б однієї з цих сфер негативно позначається на вирішенні комплексного завдання.           «Духовне життя дитини повноцінне лише тоді, коли вона живе у світі гри, музики, фантазії, творчості. Без цього вона засушена квітка», - стверджував Василь Сухомлинський. Він наголошував, що ми повинні навчати малят аналізувати, що в житті, крім радощів є й горе, хвороба, самотність і не варто відгороджувати дітей від людських проблем і страждань.    Виховувати - це насамперед знати дитину, а щоб знати - треба постійно бачити, вивчати її.

   В.Сухомлинський — педагог-реаліст, котрий розумів і розкривав усю складність праці вихователя, яка потребує повної самовіддачі, аж до самозречення, що посильно лише людям талановитим, наполегливим і вольовим. Вихователь - людина, якій, окрім педагогічного таланту, великою мірою притаманне вміння любити дітей, шанувати їх і робити все для того, аби виховати кожного з них справжньою людиною.


Методика ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з  живописом

Download
На допомогу вихователям
Дидактичні ігри з ознайомлення дітей дош
Adobe Acrobat Document 217.8 KB
Download
Інформаційний буклет
Буклет 1.pdf
Adobe Acrobat Document 1.0 MB


Сучасний живопис в роботі з дошкільниками

Download
Євгенія Гапчинська.pdf
Adobe Acrobat Document 1.2 MB
Download
Дональд Золан.pdf
Adobe Acrobat Document 856.6 KB
Download
Анімаліст Эдгар Хант.pdf
Adobe Acrobat Document 1.1 MB
Download
Катерина Дудник.pdf
Adobe Acrobat Document 1.5 MB


Заняття за картинами Євгенії Гапчинської

Download
Види портрету.pdf
Adobe Acrobat Document 459.8 KB

Download
Мій зайчик.pdf
Adobe Acrobat Document 513.2 KB
Download
Моя улюблена конячка.pdf
Adobe Acrobat Document 477.4 KB

Download
Хор.pdf
Adobe Acrobat Document 405.3 KB