Атестація педагогів


Як написати самоаналіз професійної діяльності

Інструкція щодо написання самоаналізу педагогічної діяльності

1.      Почнинати самоаналіз професійної діяльності слід з визначення цілей і завдань, які ви ставили в процесі своєї роботи.

2.      Далі необхідно охарактеризувати умови, в яких ви працюєте, дати оцінку якості матеріально-технічної бази:  чи є необхідне методичне забезпечення освітнього процесу, відповідне обладнання, технічні засоби. Позначте, які курси підвищення кваліфікації були вами пройдені (коли, де, в якій формі, номер документа та дата отримання). Доречним буде надати інформацію про тему та форми самоосвіти, позначити проведені відкриті заходи, участь у методичних заходах,  розроблені програми або методики тощо.

3.      В самоаналізі слід охарактеризувати особливості організації освітнього процесу у вашій групі; пояснити, які цілі ви ставили перед собою і якими засобами здійснювали їх реалізацію, яким чином контролюєте якість освітнього процессу.

4.      Піся цього слід проаналізувати якість своєї роботи. Для цього розгляньте, в яких сферах ви досягли успіху, додайте інформацію про список грамот, подяк та інших нагород, які ви отримали впродовж атестаційного періоду. Можете додати список учасників та переможців  конкурсів районного та міського рівнів.

 

5.      Завершувати самоаналіз доречно узагальненням інформації та визначенням резервів у подільшій роботі, шляхами вдосконалення професійних якостей та вдосконалення професійної діяльності.


Інформаційний буклет для педагогів

Download
1 сторінка
img642.jpg
JPG Image 1.1 MB
Download
2 сторінка
img643.jpg
JPG Image 1.1 MB


2020/2021 навчальний рік

Download
Список педагогів які атестуються в 2021
Adobe Acrobat Document 243.1 KB

Лист  МОН України  від 04.11.2019року № 1/9-683  "Щодо підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників"

Download
Щодо підвищення кваліфікації та атестаці
Adobe Acrobat Document 94.8 KB